Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty
Reklamacje zakupionych produktów będą przyjmowane wyłącznie po wcześniejszym powiadomieniu mailem na adres sklep@pianoforte.pl lub telefonicznie na numer 76/844-13-14 o zamiarze wysłania danego przedmiotu do naprawy i ustalenie gdzie i w jaki sposób ma zostac dostarczony do naszej firmy.
Wszelkie naprawy gwarancyjne bedą dokonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Polski.
Wysyłając urządzenie do naprawy gwarancyjnej należy dołączyć następujące informacje: - Imię i nazwisko i adres zwrotny do wysyłki naprawionego przedmiotu - Numer telefonu kontaktowego i adres email, - Kopię dowodu zakupu (paragonu lub faktury),oraz kartę gwarancyjna jeśli zostala wydana - Szczegółowe opis usterki.
Zastrzegamy sobie nie odebranie wcześniej nie uzgodnionej przesyłki.
Zwrot towaru
Klient ma prawo zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty jego wydania. Stosowne pisemne oświadczenie musi zostać wysłane na adres sklepu muzycznego PIANOFORTE 59-300 Lubin ul. Mieszka I nr.3 w ciągu 14 dni od zawarcia umowy, czyli daty sprzedaży zgodnej z paragonem lub kartą gwarancyjna, a zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt zostanie zwrócony w stanie niezmienionym, bez jakichkolwiek oznak używalności, należycie i bezpiecznie zapakowany z dołączonym pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, jednak tylko po wyraźnym wcześniejszym uprzedzeniu nas mailem o takim zamiarze, ponieważ nie przyjmujemy przesyłek nie zamawianych, ani wcześniej nie anonsowanych.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość z numerem konta do zwrotu zapłaty obowiązujący od dnia 25.12.2014 http://axc.webd.pl/for/odstapienie.pdf
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w wypadkach:
zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania (folii lub zebezpieczeń gwarancyjnych),
świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone